سلام به همراهان همیشگی آریل

امروز میخوایم در مورد تفاوت های فرشینه پشت چرم با فرشنیه پشت پی وی سی صحبت کنیم .

همونطور که اطلاع دارید فرشینه های شرکت آریل با زیر کار چرم یا پی وی سی تولید میشوند،که با توجه به مقرون و به صرفه بدون این مدل فرشینه به صورت پیش فرض برای خرید در سایت قرار گرفته است .

روی کار هر دو فرشینه شبیه هم هست و متریال تولید روی کار فرقی ندارد .هر دو مدل فرشینه روی مخمل پلی استر میباشد،فرشینه آریل ضمانت رنگ و شستشو دارد و کاملا بادوام میباشد .

در مورد لایه میانی فرشینه هم هردوکار لایه میانی الیاف فشرده شده و نمد را دارا هستند ،به دلیل فشرده بودن لایه میانی بعد از شستشو هیچ خوابی ندارد و همچنان با ضخامت حدودا یک سانتی باقی میماند .

به این مدل فرشینه ها ، فرشینه سه لایه نیز گفته میشود.لایه روی (مخمل پلی استر)لایه میانی (نمد و الیاف فشرده شده ) لایه زیری (پی وی سی یا چرم ) .

لایه زیری از جنس پی وی سی های فشرده شده میباشد بادوام و انعطاف پذیر هستن. بدون پوست پوست شدن و مشکل بعد از شستشو میباشند .انعطاف پذیری و نرم بودن را میتوانید در این تصویر ببینید .

عرض کار های پی وی سی 290 و در طول نهایتا 40 متر قابل تولید میباشد،پس با این شرایط به راحتی میتوانید فرشینه در ابعاد بزرگ مثل فرشینه 6 متری یا فرشینه 12 متری هم خرید کنید .

لایه پی وی سی فرشینه ضد سر هست و در ابعاد بزرگ هیچ گونه سرخوردگی ندارد .

در ابعاد کوچک هم بر روی سرامیک های براق جا به جایی ندارد .هنگام پهن کردن فرشینه کافیست فضای مورد نظر را با یک دستمال مرطوب تمیز کنید و سپس فرشینه را برروی زمین قرار دهید .

فرشینه های پشت چرم با ابعاد محدودتر از فرشینه پی وی سی قابل تولید هستند ،عرض فرشینه چرم 140 و طول نهایتا 20 متر میباشد .

این مدل فرشینه کاملا ضد سر هست اگر زمین سنگی یا پارکت دارید و ابعاد فرشینه انتخابی شما کوچک هست پیشنهاد ما این است که فرشینه پشت چرم تهیه کنید تا به زمین محکم و بدون جا به جایی بچسبد .

اگر برروی کوچکترین جا به جایی پادری فرشینه ها حساس هستید میتوانید فرشینه پشت چرم تهیه کنید .

هنگام پهن کردن فرشینه کافیست فضای مورد نظر را با یک دستمال مرطوب تمیز کنید و سپس فرشینه را برروی زمین قرار دهید.